تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا: توان پهپادی ارتش چهار برابر شده است| دشمنان در صورت نزدیک شدن به مرز‌های ما نابود می‌شوند

  • کد خبر: ۱۶۰۰۶۰
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
فرمانده قرارگاه شمال‌شرق نزاجا: توان پهپادی ارتش چهار برابر شده است| دشمنان در صورت نزدیک شدن به مرز‌های ما نابود می‌شوند
ارشد نظامی آجا در منطقه شمال شرق گفت: خطاب به همه کسانی که توسط استکبار جهانی تحریک شده‌اند تا در منطقه ناامنی به وجود بیاورند و ماجراجویی کنند، از این‎جا و از کنار مضجع منور رضوی اعلام می‌کنم که وای به حال شما اگر نقشه و برنامه‌ای به ذهن راه بدهید، زیرا اگر به مرز‌های ایران اسلامی نزدیک شوید، با چنان ضربتی مواجه می‌شوید که پیش از نابودی حتی فرصت پشیمانی نداشته باشید.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ رضا آذریان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد، با گرامیداشت روز ارتش در ۲۹ فروردین‌ماه اظهار کرد: ارتش قهرمان خود را فدایی ملت می‌داند و براساس همین آرمان و اندیشه است که بیش از ۴۲ هزار شهید از بدنه این جریان ولایتمدار تقدیم اسلام و انقلاب شده است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس و تا پیش از شکل‌گیری هسته منسجم دفاع ملی، بیش از ۶۶۳ بار حمله به مرز‌های جنوب، جنوب غرب و غرب کشور ثبت شده که در برابر هرکدام از این موارد، جان‌برکفان ارتش به میدان رفتند و با جان خود از کیان نظام و انقلاب پاسداری کردند.

ارتقای پهپاد‌ها و بالگرد‌های ارتش

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‎شرق نزاجا در تشریح گوشه‌ای از دستاورد‌های اخیر ارتش در حوزه دفاع خاطرنشان کرد: تا پیش از این، یگان پهپادی ایران منحصر در اجرای یک عملیات بودند که امروزه به چهار عملیات تسری یافته و امروزه شاهد نقش‌آفرینی پهپاد‌ها در حوزه شناسایی، درگیری، جنگ الکترونیک و البته شلیک انواع موشک‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در جریان آخرین رزمایشی که نیرو‌های ارتش در رده‌های مختلف اجرا کردند، پایه‌های کاخ سفید لرزید، زیرا آن‌ها حتی فکرش را هم نمی‌کردند که بالگرد‌های تیزپرواز هوانیروز در شب به پرواز دربیایند و به جدیدترین دوربین‌های دید در شب مجهز شوند. امروزه موشک‌های خردکننده شفق از پرتاب‌کننده‌های متحرک و در شب شلیک می‌شود و تانک‌های بازآمد و تجهیزشده ارتش از دریا به ساحل و از ساحل به خشکی انتقال می‌یابند.

ناامنی ایجاد کنید، پشیمان می‌شوید

امیر سرتیپ آذریان تصریح کرد: با وجود این تجهیزات که آمادگی پاسخ به تجاوز در هر ابعادی را دارد، ارتش جمهوری اسلامی ایران متمرکز بر مرزداری است و با این تجهیزات می‌توان تصور کرد که این مرزداری در چه سطح، با چه کیفیت و چه اشرافی صورت می‌گیرد. در این شرایط، خطاب به همه کسانی که در مرز‌های ما تفکر ناآگاهانه دارند و توسط استکبار جهانی تحریک شده‌اند تا در منطقه ناامنی به وجود بیاورند و ماجراجویی کنند، از اینجا و از کنار مضجع منور رضوی اعلام می‌کنم که وای به حال شما اگر نقشه و برنامه‌ای به ذهن راه بدهید، زیرا اگر به مرز‌های ایران اسلامی نزدیک شوید و دست به خطایی بزنید، پیش از اینکه به مرز‌ها برسید با چنان ضربتی مواجه می‌شوید که پیش از نابودی حتی فرصت پشیمانی نداشته باشید.

ارتش فدایی ملت است

وی تأکید کرد: همچنان که ما همیشه براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، خود را فدای ملت می‌دانیم، شاهد هستیم که شما مردم عزیز بر دهان دشمن کوبیدید و بر این اساس، در برنامه‌های پیش رو علاوه بر تأمین امنیت مرزها، همچنان در کنار مردم خواهیم بود و با عملیات‌های گسترده محرومیت‌زدایی همچون راه‌سازی، ساخت پل‌ها، آب‌رسانی، ساخت منازل برای محرومان و برپا کردن بیمارستان‌های صحرایی برای خدمات درمانی، این ویژه‌برنامه‌ها را ادامه خواهیم داد.

ارشد نظامی آجا در منطقه شمال شرق گفت: ما به چشم دیدیم که این مردم تا چه حد پای‌کار انقلابشان هستند. ما به چشم دیدیم که در روز قدس یا ۲۲ بهمن، این ملت با اقتدار حضور پیدا می‌کنند و در میدان هستند. شما دیدید در یخ‌بندان منفی ۲۰ درجه زیر صفر که در مشهد و خراسان رضوی حادث شد، ارتش تانکر‌های سوخت به سمت نیروگاه مشهد را تقویت کرد و در جریان قطع گاز هم‌وطنان اهل تربت‌جام، این ارتش بود که به میدان آمد و خود در سرمای طاقت‌فرسا ایستاد تا خانواده‌های عزیز ما از ۵۰ هزار غذای گرم، ۵۰ هزار قرص نان اهدایی نزاجا بهره‌مند شوند.

وی ابراز کرد: بر پایه همین امور است که رهبری عظیم‌الشأن، ارتش را عزیز ملت می‌داند. بدانید که این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد؛ و از همه شما برادران و خواهران می‌خواهم که در طاعات و عباداتتان در حق سربازان جان فدای خود در ارتش نیز دعا کنید. مرزداران نیروی زمینی ارتش چشم به قنوت نمازگزاران روز عید فطر دارند تا در توفیق خدمت از این دعای خیر هم‌وطنان بهره‌مند شوند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->